LEGO 60368 - Łódź badacza Arktyki z City: Naukowa Przygoda!

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Środa, 20 Grudzień, 2023  20:09
549,99 zł

Szczegóły ogłoszenia

• Kategoria: Zabawki / Klocki
  • Stan:Nowe

Opis oferty

-Gwarancja 24 miesiące

Witaj w naszym sklepie internetowym, gdzie odkryjesz różnorodność najwyższej jakości produktów. Nasza oferta jest bogata w akcesoria dla zwierząt, artykuły do domu i wiele innych fascynujących kategorii. Dla miłośników kreatywnej zabawy polecamy zestaw LEGO City 60368 Łódź badacza Arktyki .o nie tylko klocki, ale przede wszystkim wspaniała przygoda, w której twoja wyobraźnia tworzy nową rzeczywistość. Zanurz się w naszej bogatej ofercie i znajdź produkty idealnie odpowiadające Twoim potrzebom i pasjom.

Zanurz się w fascynujący świat ekspedycji arktycznych z zestawem LEGO City 60368 Łódź badacza Arktyki! Ten autentyczny zestaw jest idealnym wyborem dla młodych odkrywców pragnących przeżyć niesamowite przygody w surowych, lodowych obszarach Ziemi.

Cechy produktu:

Detalizacja: Łódź badacza została zaprojektowana z dbałością o detale, odzwierciedlając realne jednostki używane w ekspedycjach naukowych.

Kompleksowość zestawu: W zestawie znajdują się minifigurki badaczy, akcesoria badawcze oraz różnorodne elementy, które dodają realizmu całemu modelowi.

Kompatybilność: Zestaw jest kompatybilny z innymi zestawami z serii LEGO City, co umożliwia tworzenie rozbudowanych scenariuszy zabawy.

Edukacyjność: Dzięki temu zestawowi dzieci mogą dowiedzieć się więcej o świecie ekspedycji arktycznych i roli naukowców w badaniach polarnych.

Zalety produktu:

Rozwija kreatywność: Budowanie i tworzenie własnych scenariuszy pobudza wyobraźnię i kreatywność.

Edukacyjna wartość: Dzięki zestawowi dzieci uczą się podstaw nauki i badania, a także zdobywają wiedzę o arktycznym ekosystemie.

Trwałość: Jak wszystkie zestawy LEGO, ten produkt jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, co gwarantuje długotrwałość zabawki.

Bezpieczeństwo: Wszystkie klocki LEGO są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, co czyni je idealnym wyborem dla dzieci w różnym wieku.

Zestaw LEGO City 60368 Łódź badacza Arktyki służy do odwzorowywania przygód i ekspedycji w surowych warunkach arktycznych. Jest to nie tylko zabawka, ale także narzędzie edukacyjne, które może nauczyć dzieci o ważnej roli badaczy w odkrywaniu tajemnic naszej planety. Idealny dla młodych odkrywców, którzy pragną wcielić się w rolę badaczy i odkrywać nowe obszary w świecie LEGO.

Zanurz się w świecie nauki i przygody z zestawem LEGO City 60368 Łódź badacza Arktyki! Wyrusz na niezapomnianą ekspedycję i odkrywaj nieskończone możliwości zabawy oraz edukacji.

Dane techniczne :
Model wymiary wysokość 19 cm , długość 71 cm , szerokość 17 cm
Ilość elementów:815

Sposób wysyłki:
Inpost
DPD
DHl

Jest możliwość wysyłki za pobraniem .

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Czy oferta nadal jest aktualna?Czy przedmiot jest nowy?Czy mogę otrzymać więcej zdjęć?Czy przedmiot jest sprawny?Jak szybko otrzymam towar?Gdzie i kiedy mogę obejrzeć przedmiot?
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem